Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 58, no. 1 (1993). Young children's understanding of pretense.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 58, no. 10 (1993). Vocabulary development: a morphological analysis.
ej .1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 58, no. 2 (1993). The development of sex typing in middle childhood.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 58, no. 3-4 (1993). Language comprehension in ape and child.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 58, no. 5-6 (1993). The architecture and dynamics mind: experimental structuralism as a frame for unifying cognitive developmental theories.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 58, no. 7 (1993). Early supplementary feeding and cognition: effects over two decades.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 58, no. 8 (1993). Guided participation in cultural activity by toddlers and caregivers.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 58, no. 9 (1993). Modeling growth and individual differences in spatial tasks.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 59, no. 1 (1994). A New look at some old mechanisms in human newborns: taste and tactile determinants of state, affect, and action
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 59, no. 1 (1994). Young children`s knowledge about thiking
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 60, no. 2-3 (1995). Caregiving, cultural, and cognitive perspectives on secure-base behavior and working models: new growing points of attachment theory and research.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 60, no. 4 (1995). Strategies of knowledge acquisition.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 61, no. 1 (1997). A longitudinal twin study of intelligence in the second year.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 61, no. 1-2 (1996). The role of central conceptual structures in the development of children's thought.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 61, no. 2 (1997). Information processing through the first year of life: a longitudinal study using the visual expectation paradigm.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 61, no. 3 (1996). What young chimpanzees know about seeing.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 61, no. 4-5 (1996). Interviewing young children about body touch and handling.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 62, no. 3 (1997). Learning in the development of infant locomotion.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 62, no. 4 (1997). Prefrontal cortex cognitive deficits in children treated early and continuously for pku.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 63, no. 1 (1998). Beyond labeling: the role of maternal input in the acquisition of richly structured categories.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 63, no. 2-3 (1998). Individual differences and the develpment of perceived control.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 63, no. 4 (1998). Social cognition, joint attention, and communicative competence from 9 to 15 months of age.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 64, no. 1 (1999). Continuity and change in the social competence of children with autism, down syndrome, and developmental delays.
ej. 1
Disponible
Revistas
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 64, no. 1 (1999). Continuity and change in the social competence of children with autism, down syndrome, and developmental delays.
ej. 2
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 64, no. 2 (1998). The stories that families tell: narrative coherence, narrative interaction, and relationship beliefs.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 64, no. 2 (1999). The stories that families tell: narrative coherence, narrative interaction, and realationship beliefs.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 64, no. 3 (1999). Atypical attachment in infancy and early childhood among children at developmental risk.
ej. 1
Disponible
Revistas
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 64, no. 3 (1999). Atypical attachment in infancy and early childhood among children at developmental risk.
ej. 2
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 64, no. 4 (1999). Adolescent siblings in stepfamilies: family functioning and adolescent adjustment.
ej. 1
Disponible
Revistas
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 64, no. 4 (1999). Adolescent siblings in stepfamilies: family functioning and adolescent adjustment.
ej. 2
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 64, no. 4 (1999). Adolescent siblings in stepfamillies: family functioning and adolescent adjustment.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 65, no. 2 (2000). Across the great divide: bridging the gap between understanding of toddlers' and older children's thinking.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 65, no. 4 (2000). Parameters of remembering and forgetting in the transition from infancy to early childhood
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 66, no. 1 (2001). Early childhood television viewing and adolescent behavior.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 66, no. 2 (2001). Rhythms of dialogue in infancy: coordinated timing in development.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 66, no. 3 (2001). Children with disabilities: a longitudinal study of child develpment and parent well-being.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 66, no. 4 (2001). The intentionality model and language acquisition: engagement, effort, and the essential tension in development.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 68, no. 1 (2003). Personality and development in childhood: a person-centered approach.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 68, no. 2 (2003). Personal persistence, identity development, and suicide: a study of native and nom-native north american adolescents.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 68, no. 3 (2003). The development of executive function in early childhood.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 69, no. 1 (2004). Mother-child conversations about gender: understanding the acquisition of essentialist beliefs.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 69, no. 2 (2004). Origins and early development of human body knowledge.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 69, no. 3 (2004). Constraints on conceptual development: a case study of the acquisition of folkbiological and folksociological knowledge in madagascar.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 69, no. 4 (2004). Trajectories of psysical aggression from toddlerhood to middle childhood: predictors, correlates, and outcomes.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 70, no. 1 (2005). The emergence of social cognition in three young chimpanzees.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 70, no. 2 (2005). Childhood sexual assault victims: long-term outcomes after testifying in criminal court.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 70, no. 3 (2005). Being hurt and hurting others: children's narrative accounts and moral judgments of their own interpersonal conflicts.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 70, no. 4 (2005). Parental support, psychological control, and behavioral control: assessing relevance across time, culture, and method.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 71, no. 2 (2006). Foundations for self-awarenses: an exploration through autism.
ej. 1
Disponible
Libros posteriores a 1976 Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 71, no. 2 (2006). Our children too : A history of the black caucus of the society for research in Chil development, 1973-1997.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 71, no. 3 (2006). Best practices in quantitative methods for developmentalists.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 72, no. 1 (2007). Children´s questions: a machanism for cognitive developmental.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 72, no. 1 (2007). The genetic and enviromental origins of leaning abilities and disabilities in the early school years.
ej. 1
Disponible
Revistas Solo Sala
Biblioteca Central "Prof. Emérita María Martina Casullo". Facultad de Psicología - UBA
Hemeroteca
E.01
(Navegar estantería )
Vol. 72, no. 2 (2007). The preservations of two infant temperament into adolescence.
ej. 1
Disponible